Problem z...

1988-1995 | silniki: S38B36, S38B38
Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z...

Post autor: Kudłaty » śr gru 31, 2008 13:57

:shock: ... o żesz! :(

PS. jaki nr. oryginału?

zietas
Posty: 146
Rejestracja: sob cze 30, 2007 17:44
Auto: E46 m3
Lokalizacja: inowroclaw
Kontakt:

Re: Problem z...

Post autor: zietas » śr gru 31, 2008 19:41

ori 37211132043 :shock: 510 zeta

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z...

Post autor: Kudłaty » pt sty 02, 2009 11:43

Dzięki :wink:

Karol M5
Posty: 60
Rejestracja: śr sie 13, 2008 20:03
Lokalizacja: Radom

Re: Problem z...

Post autor: Karol M5 » ndz sty 04, 2009 14:01

Panowie mam pytanie dotyczące NIVO.
Jakiś czas temu pękł mi przewód od wspomagania i wyciekł cały płyn z układu.
Po załozeniu nowego przewodu i wlaniu płynu są jakieś dziwne objawy.
NIVO działa, nic nie cieknie, ale metalowe rurki które biegną pod autem do tylnych amortyzatorów wydają dziwne dzięki. Tzn. płyn w tych rurkach pulsuje pod dużym ciśnieniem, co przenosi sie na nadwozie i niemiłosiernie buczy w środku auta.
Co to moze być? Pomóżcie bo mam już ochote wywalić to wszystko i założyć normalne amortyzatory. Z początku myślałem że wlałem niewłaściwy płyn, więc zmówiłem oryginalny w ASO i nic. Żadnej poprawy

zietas
Posty: 146
Rejestracja: sob cze 30, 2007 17:44
Auto: E46 m3
Lokalizacja: inowroclaw
Kontakt:

Re: Problem z...

Post autor: zietas » ndz sty 04, 2009 16:15

zapowietrzony układ !

Koki
Posty: 469
Rejestracja: pn maja 07, 2007 23:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z...

Post autor: Koki » ndz sty 04, 2009 21:15

zietas pisze:w ofercie INTER CARSU maja z FEBIEGO po 468 :shock: zeta sztuka!
Na Ebayu w niemczech są po 63E sztuka...
Ebay

Karol M5
Posty: 60
Rejestracja: śr sie 13, 2008 20:03
Lokalizacja: Radom

Re: Problem z...

Post autor: Karol M5 » pn sty 05, 2009 00:00

Jakieś pomysły jak odpowietrzyć NIVO :?:

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z...

Post autor: Kudłaty » śr sty 07, 2009 00:24

Panowie proszę o podpowiedz,
Wczoraj kupiłem w InterCars płyn do wspomagania i nivo. Sprzedawca dał LHM czy LHF nie pamiętam dokładnie oznaczenia firmy TOTAL taki jak do Citroen'ów z hydrauliką zawieszenia - czy dobry? :roll:
Dziś po tygodniu stania uruchomiłem "potwora" przy - 14'C i załałem pełen zbiornik. Kierownicą w prawo max, potem w lewo max, uzupełniłem lekki brak, poskrobałem szybki, nagrzalem autko i znalazł się winowajca wycieku - lewa gruszka :(

Pytanie dodatkowe, czy schowek pasażera jest podświetlany, jeśli tak to czy mógłbym prosić kogoś z Was o foto jak wygląda i czego dokładnie mam szukać w używkach? :???:

Pozdrawiam, Michał :grin:

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: Problem z...

Post autor: Camil » śr sty 07, 2009 14:27

podswietlenie takie samo jak w kazdej 34

PAWEŁ M5E34
Posty: 95
Rejestracja: sob maja 12, 2007 01:34
Lokalizacja: kielce

Re: Problem z...

Post autor: PAWEŁ M5E34 » pt sty 09, 2009 19:41

JEŚLI chodzi o nivo i wspomaganie to wersja 3,6 miała płyn chf7,1 a wersja 3,8 chf11,2
chf7,1 jest zielony i jest on chyba mineralny
chf 11,2 jest żółtawy i jest chyba sytnetyczny ale co do tego to nie daje pewności
aby wiedzieć jaki masz to na zakrętce tej czarnej bańki jest wybite i może być jeszce nalepka z kolorem;ja zastosowałem zamiennik bmw chf 7,1 nazywa się febi i ma oznaczenie M6162 kosztuje niewiele i jest dostępny w intercarsie;jest jeszcze dostępny febi chf 11,2 ale oznaczenie wypadło mi z głowy
ps. co do podświetlenia schowka i umnie przestało działać nie wiem jaki bezpiecznik i gdzie zlokalizowany a do tego oświetlenie bagażnika znikło -jakby ktoś wiedział na skróty jak sobie poradzić z tymi pierdołami to czekam bo zimno jest i marznąć się nie chce
m5 e34 3,6 13.747 et

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z...

Post autor: Kudłaty » pt sty 09, 2009 23:41

Dzięki za pomoc z oznaczeniami.
Co do oświtlenia to nie działa mi schowek, maska i bagażnik także mamy podobny problem :-D Za dwa tyg. oddaje "bestie" do elektryka na usunięcie usterek elektrycznych oraz naprawę spryskiwacza szyby oraz świateł.

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z...

Post autor: Kudłaty » czw sty 15, 2009 13:49

Bezpieczniki sprawdzałęm w pierwszej kolejności, wszystkie powyciągałem obejrzałem i powsadzałem spowrotem w te same miejsca, efekt żaden.

Panowie podpowiedzcie bo nasuwa mi się pytanie, a nauczony na mercedesie wiem, że np. tam występowała jedna gruszka w każdym z odmian tego danego modelu stąd moje pytanie: czy w naszych M5 są specjalnie dedykowane gruszki tylko do tego modelu, czy też totalny standard jak w każdym jednym E34?

Pozdrowienia, Michał :)

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z...

Post autor: Kudłaty » ndz sty 18, 2009 14:15

Panowie, mam kolejne pytanie... czeka mnie regulacja luzu zaworowego bo lekko klekocze, lecz nie znam wartości jakie powinny być fabrycznie, czy możecie podpowiedzieć byłbym wdzięczny? :grin:

kris///
Posty: 285
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 18:25
Lokalizacja: Londyn/Zabrze

Re: Problem z...

Post autor: kris/// » ndz sty 18, 2009 15:18

0.28 z tego co pamietam.sam bedziesz regulowal?moze zrobisz jakis opis plus foto tej operacji

Koki
Posty: 469
Rejestracja: pn maja 07, 2007 23:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z...

Post autor: Koki » ndz sty 18, 2009 16:13

Dokładnie 0,28mm to idealna wartość , a generalnie bliskie okolice 0,30 są ok.\
Sam będziesz to robił, czy zlecasz komuś ?

ODPOWIEDZ